شناسهٔ خبر: 179333 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به مناسبت روز جهانی کنترلرهای ترافیک هوایی

چلندری مدیرعامل شرکت شهرفرودگاهی امام خیمنی(ره) در پیامی فرارسیدن بیستم اکتبر، روز جهانی کنترلرهای ترافیک هوایی را تبریک گفت و تصریح کرد: هدایت لحظه به لحظه‌ی هواپیماها، با چشمان همیشه بیدار و هوشیار عزیزان مراقبت پرواز، منتج به تبدیل کریدور هوایی کشورمان به آسمانی امن برای مسافرت‌های هوایی شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی سعید چلندری، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خیمنی(ره) در پیامی فرارسیدن بیستم اکتبر، روز جهانی کنترلرهای ترافیک هوایی را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

صنعت هوانوردی به عنوان بخش مهم و تاثیرگذار خانواده بزرگ حمل و نقل همواره مدیون تخصص، دقت، دلسوزی و تلاش بی‌دریغ متخصصین مراقبت پرواز و کنترلرهای ترافیک هوایی بوده است.

رصد آسمان ایران، درک شبکه پیچیده راه‌های هوایی و مسیرهای ورودی و خروجی و کنترل و هدایت لحظه به لحظه‌ی هواپیماها، با چشمان همیشه بیدار و هوشیار عزیزان مراقبت پرواز، منتج به تبدیل کریدور هوایی کشورمان به آسمانی امن برای مسافرت‌های هوایی شده است.

۲۹ مهرماه؛ مصادف با بیستم اکتبر، روز جهانی کنترلرهای ترافیک هوایی فرصت مغتنمی است تا ضمن گرامی‌داشت این روز از زحمات کنترلرهای ترافیک هوایی کشور، تقدیر و تشکر نماییم. برایتان سلامتی، سعادت و توفیق روزافزون را از درگاه احدیت خواستارم.